17 mei 2006

Poging 1

Het is weer zover: een nieuwe poging om mezelf aan het bloggen te krijgen. Hopelijk gaat dit langer duren dan 5 postjes.

Nu ben ik eigenlijk half weg Vietnam. Het is echt interessant, maar de concentratie laat het weer afweten. Goh, ik kijk zo uit naar volgend jaar. De zoektocht naar een kot blijft duren. Daarjuist heb ik Hanna (iemand van mijn koor die taal-en letterkunde studeert) gevraagd om kot-zoek-tips. Ze gaat wat helpen rondkijken in de buurt van de Blandijn. Ik hoop echt een goed kot te vinden. Eentje met een toffe sfeer. (Tips zijn altijd welkom).

Ik vraag me af waarom de laatste tijd de tijd zo enorm snel gaat. Ik ben weer bezig met duizend en één dingen en deadlinen komen zo dicht bij. Ik trek me te veel aan. Plots blijk ik verantwoordelijk te zijn voor het scetchje van onze groep voor de declaratieviering. Ik zal toch proberen dat iemand anders aan te smeren, ik maak al de powerpoint en het draaiboek. Het jaarboek moet ook dringend in orde gemaakt worden. Vanavond stuur ik nog het tekstje ervoor door naar de andere zesdes.

Ondertussen is er nog altijd mijn teerbeminde leerlingenraad. Met milieu organiseren we een biolunch. Ik had er al van het begin m'n twijfels over. Er zijn echt niet veel inschrijvingen. Ik hoop dat het nog op z'n beentjes terecht komt. Het zou jammer zijn voor mevrouw Verhaeghe, die steekt daar zoveel moeite in. Voor de rest hebben we nog de ijsjesverkoop t.v.v. een project in India. Hierdoor zijn al mijn middagen bezet. Best wel vervelend, want op sommige middagen moet ik op drie plaatsen zijn: Wereldschool, declaratieviering en dansen voor Op-sceen (het vrij podium van volgende week). Ik zal toch blij zijn eens we juni zijn. Rust! Ik hoop dat de examens tamelijk relax zullen zijn. Al bij al valt dat semestersysteem goed mee. Enkel wiskunde, natuurwetenschappen, geschiedenis en aardrijkskunde zal ik vooraf nog eens moeten herhalen. En misschien Latijn en Nederlands ook. Het zal wel lukken...
(wanneer ik dit hier herlees, begrijp ik niet dat ik me afvraag waarom ik zo moe ben...)

Maar deze meid is terug naar Vietnam (wat hou ik toch van geschiedenis!).

Sof

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Volhouden hé ;-) 't Is leuk om lezen waar jij zo allemaal mee bezig bent...

9:50 p.m.  

Een reactie posten

<< Home